متن آهنگ میثم ابراهیمی تو نباشی
نوشته شده توسط : حسین

« نشه که سایه تو کم بشه قلب تو ازم رد بشه »

« چیکار کنم این دلو اگه برات تنگ بشه »

« حرفاتم اخماتم نمیره از خب یادم »

« دله دیگه تنگ میشه یهو خب منم دل دارم »

« عشق تو دلمه جون منم نگیرش از من »

« میمونم پای دلت ساده بهت میگم که قلبم »

« واسه تو که داره میزنه اسمت میاد »

« میشوره می بره هر چی غمه تو دلم می پره »

« من دلم می شکنه اگه نبینمت »

« میدونی چقدر صورت من شونتو کم داره »

« تو نباشی دو تا چشام که نمی خوابه »

« عشقت نمیزاره دست بر نمی داره »

« دیدن چشمات واسم قشنگ ترین کاره »

« تو که بلدی منو الکی نرو غیرتی میشم روت »

« نمیزارم ی روز ی وقت بیاد خم به اون ابرو تو »

« تا که عصبی میشم فکر چشات میکنم آروم »

« اگه بمونی پیشم همونی میشم که دل شما بود »

« میدونی چقدر صورت من شونتو کن داره »





:: برچسب‌ها: متن آهنگ میثم ابراهیمی تو نباشی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: